Kindle się zawiesza ? Zrób restart….

to procedura, którą wprowadziło wielu producentów sprzętu. Rówież każdy czytnik Kindle Apple można restartować w razie problemów. Restart możemy zrobić na kilka różnych sposobów:

  1. Restart z menu
  2. Restart przy użyciu przycisku
  3. Reset – powrót do ustawień fabrycznych

Ostatecznie, jeżeli żadna z powyższych czynności nie działa powinniśmy skontaktować się z Obsługą techniczną.

Restart z menu – jest to najlepsze rozwiązanie w przypadku gdy oprogramowanie nie działa poprawnie, np. brak połączenia z siecią WiFi.

Restart przy użyciu przycisku – jest to czynność, którą powinniśmy wykonać w przypadku zawieszenia się sprzętu, kiedy pojawia się nam czarny ekran itp. Należy wówczas przytrzymać przycisk włączania Kindle przez około 15-20 sekund. Po tym czasie zawartość ekranu zniknie, a pojawi się ekran startowy. Restart będzie trwał około 60 sek.

Reset (powrót do ustawień fabrycznych) – opcjonalne rozwiązanie, najlepiej stosować je w przypadku, gdy dwa powyższe rozwiązania nie przynoszą efektu. Po wybraniu tej opcji Kindle wróci do postaci w jakiej był po kupieniu. Aby powrócić do ustawień fabrycznych należy wejść kolejno w: Menu»Settings, i ponownie Menu»Reset to Factory Defaults.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>