Targi eHandlu 2012 – trzecia edycja – podsumowanie

Już po targach. 700km drogi, kilkadziesiąt spotkań z Partnerami i setki spotkań z klientami za nami. Teraz czas na krótkie podsumowanie, rozesłanie odpowiedzi na pytania klientów i podtrzymanie relacji biznesowych.

Dziękujemy wszystkim za odwiedziny naszego stanowiska na Targach eHandlu. Państwa zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania, a pytania i sugestie odnośnie naszej usługi pozwolą nam na dalszy rozwój projektu. Już dziś możemy więc zaprosić Państwa na kolejną edycję targów.

Przypominamy także, że rozdawane na targach ulotki z unikalnymi kodami rabatowymi są bezterminowe. Mogą Państwo skorzystać z rabatu w dowolnym momencie.

A jeśli chodzi o sprawy organizacyjne i podsumowanie samych targów… No cóż tutaj znalazłoby się trochę miejsca na poprawę ze strony organizatorów. Sama koncepcja i idea otwartych targów zdecydowanie sprawdza się. Brak boksów, zamkniętych spotkań i kuluarów w których tętni życie poza-targowe .. Jest dobrze, a pewnie będzie jeszcze lepiej. Niestety nie obyło się też i bez wpadek ze strony organizatorów.

Kulał przede wszystkim internet. Zespół startup’u którego stanowisko było tuż obok (doktor-medi.pl) w zasadzie nie mógł nic pokazać potencjalnym klientom i inwestorom. Łącze, które zapewnił organizator działało bez zarzutu mniej więcej do 10.30 kiedy to już był pełny komplet wystawców. Potem było tylko gorzej. Nawet nasz, prosty przecież kalkulator wycen, pokazywał przykładową wycenę przez minimum kilkanaście sekund. Niecierpliwi wystawcy przełączali się na własne hot-spoty bazujące na telefonii GSM. Oczywiście po chwili i te rozwiązanie nie nadawało się do użytku.

Druga sprawa to same stoiska startup’ów. Stoliki nie pomieściły nawet dwóch laptopów, a brak krzeseł barowych doskwierał wszystkim dookoła. My chyba jako jedyni mieliśmy ze sobą krzesła przywiezione w bagażniku :) . Mała rzecz, a tak dużo by dała. Szanowni organizatorzy – może następnym razem?

Ostatnia rzecz in minus to catering – długie kolejki, mały wybór i zwinięcie się o godzinie 17.00. Tak jak dwie pierwsze można zaakceptować, tak zwijanie się stanowiska cateringowego na godzinę przed oficjalnym zamknięciem targów i w trakcie gali ekomersów – to już lekka przesada.

A jakie Wy macie uwagi – jako odwiedzający? Co można poprawić ze strony organizatorów i naszej jako wystawcy?

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>