Zmiany w prawie odstąpienia od umowy

Od dziś wchodzą w życie nowe przepisy w ustawie o prawach konsumenta. Najważniejszy z nich to wydłużenie terminu na odstąpienie od umowy w e-sklepie z 10 do 14 dni. Poza tym klienci zyskali więcej praw przy reklamacji wadliwego towaru, a także wprowadzono ograniczenia dla telemarketerów. Nowa ustawa, którą przygotował resort sprawiedliwości we współpracy z UOKiK, wdraża do polskiego prawa unijną dyrektywę 2011/83/UE i porządkuje przepisy dotyczące sprzedaży konsumenckiej.

 

Smartphone – najlepszy przyjaciel …

Telefon komórkowy jest w tych czasach nieodłącznym gadżetem każdego z nas, już od najmłodszych lat. Za jego pomocą kontaktujemy się ze światem, robimy zdjęcia, przeglądamy strony internetowe, oglądamy filmy, płacimy za zakupy… Nowoczesny i wielofunkcyjny telefon, to nie tylko powód do dumy, ale również obawa przed jego uszkodzeniem. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest jego zabezpieczenie. Już każdy operator zaproponuje możliwość wykupienia ubezpieczenia telefonu, jednakże nie jest to przedłużenie czy rozszerzenie gwarancji, a długa polisa ubezpieczeniowa z wieloma zapisami, czego ubezpieczenie nie obejmuje.

W Gwarantujemy.pl wszystko jest jasne, możesz wykupić przedłużenie lub/i rozszerzenie gwarancji – nawet do 5 lat!  Wycenę oraz dokładne warunki znajdziesz na naszej stronie. Sprawdź ile kosztowałoby rozszerzenie gwarancji twojego telefonu ….

Kindle się zawiesza ? Zrób restart….

to procedura, którą wprowadziło wielu producentów sprzętu. Rówież każdy czytnik Kindle Apple można restartować w razie problemów. Restart możemy zrobić na kilka różnych sposobów:

  1. Restart z menu
  2. Restart przy użyciu przycisku
  3. Reset – powrót do ustawień fabrycznych

Ostatecznie, jeżeli żadna z powyższych czynności nie działa powinniśmy skontaktować się z Obsługą techniczną.

Restart z menu – jest to najlepsze rozwiązanie w przypadku gdy oprogramowanie nie działa poprawnie, np. brak połączenia z siecią WiFi.

Restart przy użyciu przycisku – jest to czynność, którą powinniśmy wykonać w przypadku zawieszenia się sprzętu, kiedy pojawia się nam czarny ekran itp. Należy wówczas przytrzymać przycisk włączania Kindle przez około 15-20 sekund. Po tym czasie zawartość ekranu zniknie, a pojawi się ekran startowy. Restart będzie trwał około 60 sek.

Reset (powrót do ustawień fabrycznych) – opcjonalne rozwiązanie, najlepiej stosować je w przypadku, gdy dwa powyższe rozwiązania nie przynoszą efektu. Po wybraniu tej opcji Kindle wróci do postaci w jakiej był po kupieniu. Aby powrócić do ustawień fabrycznych należy wejść kolejno w: Menu»Settings, i ponownie Menu»Reset to Factory Defaults.

Ubezpieczenie czy Usługa ….

Już niemalże w każdym sklepie z elektroniką możemy dokupić dodatkowe ubezpieczenie nowo zakupionego sprzętu. Telewizor, laptop, odtwarzacz MP3, pralka, kamera cyfrowa. Nieważne, jaki sprzęt kupujemy, sklepy z pewnością zaoferują nam dodatkową płatną gwarancję. Jednak co kryje się pod nazwą dodatkowa gwarancja? Tak naprawdę jest to ubezpieczenie sprzętu, inaczej umowa ubezpieczenia z towarzystwem ubezpieczeniowym – długa, napisana „drobnym druczkiem”.  Sklep jest zatem jedynie pośrednikiem w sprzedaży, który oczywiście także musi zarobić.

Czym zatem różni się nasze rozszerzenie gwarancji ? Nie jest to na pewno ubezpieczenie, a zatem kupując u nas dowolny wariant rozszerzenia gwarancji, kupujesz USŁUGĘ. Jest to umowa zawierana bezpośrednio z nami, bez pośredników, bez długich umów z długą listą warunków jakie musisz spełnić, aby skorzystać z usługi…

Zatem gorąco zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz regulaminem. Pamiętaj, że na www.gwarantujemy.pl rozszerzenie gwarancji możesz dokupić praktycznie w każdym momencie, nie w trakcie zakupu sprzętu.

Promocja na Marki

Zachęcamy do skorzystania ze specjalnej promocji !!! Przez najbliższe 2 tygodnie dajemy aż 10% RABAT na rozszerzenie gwarancji wszystkich sprzętów elektronicznych marki DELL. Aby otrzymać rabat wystarczy w kalkulatorze wyceny w polu KOD RABATOWY wpisać: DELLG

Nie czekaj!

Promocja trwa do 17.04.2014r.

Usługa nie ubezpieczenie

Niemalże w każdym sklepie z RTV i AGD można dokupić rozszerzenie lub przedłużenie gwarancji na zakupiony sprzęt. Należy jednak pamiętać, że rozszerzone gwarancje oferowane przez większość sklepów to po prostu umowa ubezpieczenia sprzętu, którą klienci podpisują z towarzystwem ubezpieczeniowym, a sklep jest jedynie pośrednikiem. Klient dostaje do podpisania długą umowę z mnóstwem informacji oraz tzw. kruczków napisanych „drobnym druczkiem”.

W czym jesteśmy lepsi ?

Warunki rozszerzenia gwarancji oferowane przez Gwarantujemy.pl są przedstawione jasno i zwięźle.

Klient nie musi od razu akceptować warunków rozszerzenia gwarancji. Dzięki nam może kupić sprzęt, zastanowić się czy chce przedłużyć jego ochronę oraz spokojnie, w domu przeanalizować warunki rozszerzenia, bez „nakłaniana” pracownika sklepu.

Co najważniejsze –  nasza usługa to nie jest zwykłe przedłużenie gwarancji w postaci ubezpieczenia. My rozszerzamy gwarancję jako usługę serwisową.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą !

 

Twój Kindle się zawiesił …

Podpowiadamy jak szybko naprawić czytnik Kindle, który się zawiesił.

Zanim zgłosisz usterkę, spróbuj sam wykonać tzw. twardy reset. Przytrzymaj przycisk włączania czytnika Kindle przez  20 sekund, nie krócej.  Po tym czasie czytnik powinien się restartować, powinien pojawić się ekran startowy. Proces włączania trwa około minuty, w tym czasie proszę nie używać przycisków.  W przypadku, gdy Kindle dalej nie reaguje zaleca się podłączenia go na 30 min do ładowania, a następnie ponowne wykonanie restartu.